24.12.13

merry christmas

Jeg ønsker mine sødeste læser, en rigtig glædelig jul. Jeg håber I får den bedste jul med de mennesker I holder af, og får det som I ønsker jer. Julen er hjerternes fest så husk at værtsætte de mennesker I holder af, og dem I er sammen med. Det er dem der gør jer til de personer I er. Julen handler ikke for mig om dyre gaver, om penge og om at få det bedste, men om jeg er sammen med de mennesker jeg elsker, og jeg er sammen med hele min familie. Jeg elsker julen, julefilm, julekalender, juletræet, gaver og bare stemningen, det er den hyggeligste tid på året, synes jeg. Det eneste jeg synes vi mangler er sneen, at se sneen dale ned ude foran vinduet, er noget af det smukkeste og det hyggeligste, det er det jeg forbinder med julen. I år er det min første uden min mormor, det er så mærkeligt, at hun ikke skal være iblandt os, men jeg ved hun kigger ned på os. Så søde læsere, husk at værtsætte dine elskede og din familie. Jeg vil ønske alle mine kære læsere den bedste jul, jeg håber I får lige den jul i ønsker jer. 

Jeg vil også gerne sige, tusind tusind tak, fordi I har taget så godt imod mig på bloggen, at I vil følge med og være der. Det er en fornøjelse at se side tallet, stiger hver dag, og det motivere mig som blogger, rigtig meget, jeg kan kun takke jer for det. Jeg vil gerne sige tusind tak endnu engang, jeg er så taknemmelig, og jeg håber det fortsætter, og I vil følge med.

Rigtig glædelig jul. 

Hvad plejer i at gøre juleaften? hvilken traditioner har I?
  

6 kommentarer:

  1. Din blog er virkelig fin :-) !

    xx,
    cbycmodeblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Håber også du havde en rigtig god juleaften (og 1. og 2. juledag) :D
    Nu har jeg altså også gået og sukket over layoutet på din blog. Det er simpelthen så fint! Hvordan har du slavet den kridhvide baggrund på dine billeder ude i siden? (dem hvor du holder skiltene med blogarkiverne, copyright og sådan)

    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har haft en helt fantastisk juleaften, og 1. og 2. juledag :)
      Hvor er du sød, tusind tak. Det jeg holder i hånden på mine ikoner, er faktisk bare et hvidt stykke træ :)
      Jeg håber det besvarede dit spørgsmål, ellers er du altid velkommen til at spørger igen :)

      Slet
    2. Haha, jeg mente mere selve baggrunden du står foran (:

      Slet
    3. Når på den måde. Jeg er klippet ud, og derefter har vi gjort det til gennemsigtig baggrund, så den vil passe til alle baggrunde, også hvis jeg valgte at skifte til en grøn :)

      Slet

Tak for din besked