30.3.14

inspired by free people


Hej mine smukke læsere. Idag blev jeg inspireret af mærket free people både på grund af det dejlige vejr men også fordi jeg synes de laver noget af det smukkeste tøj. Alt deres tøj har de fineste detaljer af enten, blonder, perler, fynser eller broderi, hvilket jeg synes gør det så smukt. Det er desværre et ret dyrt mærke men jeg kan så også kun sige at kvaliteten virkelig er god, jeg har en top i mærket, og blonderne er så bløde, og materialet er utrolig lækkert. Jeg lod mig inspirere af dem idag, dog ville outfittet have været mere gennemført med bare ben, men jeg synes det var liiiiidt for koldt, det er stadig ikke SÅ varmt igen. Min mor og jeg gik ned forbi kirkegården idag med blomster til min mormor, morfar og farfar, da min mormor ville have fyldt 71 imorgen, tænk det allerede snart er et år siden vi mistede hende, tiden flyver afsted og jeg savner hende hver dag. Nu får i endelig et billede af min hund, Futte haha, jeg nåede at få et billede af ham selvom han var meget ukoncentreret og havde travlt med at dufte til alle de nye dufte, og bestemt ikke gad at lytte til hvad jeg sagde. Han ser virkelig lille ud lige for tiden, da han lige er blevet klippet hehe. Jeg håber I alle har fået nydt det dejlige vejr idag, og I har haft en fantastisk weekend. 


4 kommentarer:

  1. Sikke et fint outfit, og wow, Futte ligner min hund, Smilla :D

    -Helena (http://itson.bloggersdelight.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helena :) ååårh er din hund også en Cairn Terrie? :)

      Slet
  2. Er virkelig fascineret af dine smukke billeder! Og rigtig fint outfit :)

    www.coraliee.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne Sofie, det er jeg meget glad for at høre :)

      Slet

Tak for din besked