14.4.14

aftensol og kimono


Godaften skønne læsere. Har I set jeg har fået en ny header? - Min veninde har endnu engang været sød og utrolig hjælpsom med at hjælpe med layoutet. Hun er virkelig dygtig med et kamera, og jeg er så glad for hun vil bruge sin tid på at hjælpe mig. Det var lidt af en udfordring pga det kraftige blæsevejr det var igår, men det gik. Idag har hun også været så sød at hjælpe med at tage billeder af mit outfit, og jeg kan vist ikke sige andet end de er i virkelig god kvalitet, og farverne er utrolig smukke, vi benyttede den fine sol, der var her til aften, efter vinden havde lagt sig. Vi har brugt hele eftermiddagen og aften på at rediger billeder, både fra i dag og i går. Dem fra i går må I lige vente lidt med endnu hihi. Jeg fik forresten den gode nyhed  i dag om at min kimono er sendt fra australien, så det bliver spændende at se hvornår den kommer, er der nogle af Jer der har fået pakker sendt fra australien før?
Så jeg vil gerne sige tusind tak til Anna, min veninde for alt den hjælp, det er jeg meget taknemmelig for, jeg håber også I har haft en god dag og I nyder jeres ferie.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din besked