5.4.14

sneak peek of my new free people kimono

Hej mine søde læsere. Nu kan jeg ikke holde det inde længere, haha hold da op jeg laver mange indlæg for tiden om kimonoer, men jeg synes de er noget af det smukkeste. Den nye kimono, som jeg snakkede om et tidligere indlæg er virkelig noget af det smukkeste jeg længe har set, og nu synes jeg I også skulle have fornøjelsen af at se den. Lige siden jeg så den første gang på Selena har den været et ønske, og jeg håbede at Selena havde den på i Danmark også, og det havde hun. Den er endnu smukkere i virkeligheden og jeg har aldrig mærket noget så blødt og lækkert, og det gav mig enndu mere lyst til at få den. Jeg har lige siden ledt og ledt efter den men desværre uden held, heldigvis kiggede jeg for sjovt rundt igen her i sidste uge og pludselig fandt jeg den på en australsk hjemmeside. Desværre levere de ikke til Danmark, men heldigvis har jeg noget familie i australien som har været så søde og sagt jeg kan få den leveret til dem, og så vil de sende den til mig. Jeg glæder mig utrolig meget til at modtage den, da jeg har så mange ideer i hovedet til styling. 


2 kommentarer:

  1. Den er også super smuk den kimono, kan godt forstå du glæder dig til at modtage den. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er virkelig noget af det smukkeste :D Jeg viser den så snart jeg har fået den :)

      Slet

Tak for din besked