10.5.14

hairstyle inspiration


Godaften søde læsere. Jeg sad på tumblr her til aften og faldt over alle disse smukke frisure, som jeg selv blev utrolig inspireret af, og så tænkte jeg, hvorfor ikke lave en collage til Jer så I også kan få noget inspiration til noget andet end den traditionelle hestehale til hverdag. Jeg har altid selv elsket at gøre noget ud af mine frisure, så den passer til det look jeg gerne vil ud med gennem mit outfit. Nu vil jeg smutte hen og se eurovision igen. Ser I også det også?


4 kommentarer:

  1. Hej Line <3
    Super lækker hårinspiration. Ville ønske jeg ikke havde så tykt hår, som jeg har..
    kig gerne forbi
    // www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Emma :) Jeg kan godt følge dig lidt, men tænk på så kan du style dit hår på så mange flotte måder så det får noget fylde :)

      Slet
  2. Rigtig inspirerende indlæg! Du må meget gerne lave flere collager med inspiration!
    Jeg har lige et spørgsmål:
    Jeg er i gang med at lave om på layoutet på min blog, og så kom jeg til at tænke på, at mange synes, min blog er for bred, og at den ikke passer til deres computerskærm. Derfor ville jeg egentlig høre, hvilken bredde du vil anbefale til en blog? Jeg skal også lave en sidebar i højre side, og den fylder jo også lidt. Hvor bred er din blog? (:

    Hav en fortsat god søndag!
    www.mathildejulie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mathilde, tusind tak for de søde ord, jeg er utrolig glad for du kan lide den :)
      Det er altid så svært med størrelser, fordi computerskærme kan være forskellige. Min blog er 1044 i bredden, og jeg har ikke nogen problemer med skærmstørrelserne :) Hvis det kan hjælpe lidt så er min sidebar 260 pixel.
      Jeg håber det kunne hjælpe lidt, ellers er du velkommen til at skrive igen.

      Rigtig god søndag :)

      Slet

Tak for din besked