14.10.14

fall inspiration


Heej søde læsere, nu er det efterhånden noget tid siden jeg har opdateret Jer. Jeg vil gerne sige tusind tak for Jeres respons på mit tidligere indlæg, det betyder rigtig meget for mig, det har været svært for mig, men jeg har også kunne mærke det har været det rigtige. Lige nu sidder jeg ved min veninde i Slagelse, vejret er gråt og trist så jeg synes ikke der er noget bedre end at side og finde inspiration, derfor har jeg lavet en efterårs collage til Jer. Jeg elsker selv at finde inspiration, så jeg håber også jeg kan inspirere Jer. Jeg vil også lige påminde Jer om I skal holde øje med vores Youtube kanal her de kommende dage, vi har spændende videoer til Jer, jeg vil ikke afsløre noget fordi så er det ikke en overraskelse, hehe, men jeg skal nok holde Jer opdateret. Jeg må smutte igen, har I også efterårsferie i denne uge? Jeg ønsker Jer alle god ferie og en rigtig god tirsdag.

4 kommentarer:

  1. Hvilket program har du brugt til at lave collagen?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger photoshop CS6, både til mine collager og til at rediger billeder i :D

      Slet
  2. Rigtig flot collage! uhaa! :D jeg glæder mig til at se hvad der kommer op på veronica og din youtube kanal

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak :) Det er jeg rigtig glad for at høre, jeg ved det er noget i vil kunne lide :D

      Slet

Tak for din besked