22.11.14

new in: gianni chiarini clutch


Heej søde læsere, se hvad jeg fik ind af døren her den anden dag! - Denne lille lækre sag fra selvest Gianni Chiarini. Da jeg så den tænkte jeg bare den måtte jeg eje, da jeg elsker dens unikke farve, som gør den unik og anderleds. Det er en taske der kan bruges til alt, både som clutch og som en fin selvskabstaske da der følger en justerbar skulderrem med. Jeg har så mange sorte tasker, og det var også derfor denne skilte sig ud, fra min samling, da den vil være sååå fin til et enkelt sort outfit og evt med et par flotte stiletter. Tasken er fra Carriealong, og er virkelig en side jeg klart kan anbefale, levereingen er så hurtig og servicen er i top. Jeg glæder mig allerede til at style den.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare smuk og elsker farven :-)

    www.katrineguldbaek.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er så smuk :) Ja det gør jeg virkelig også, da den er anderleds :)

      Slet
  2. Hvor er den bare fin, super flot farve :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, ja det synes jeg også, jeg er helt vild med farven :)

      Slet

Tak for din besked