21.3.14

the perfect trenchcoat


Godaften mine søde læsere. Hold da op, jeg kan vist ikke komme i tanke om en mere travl og hektisk uge jeg har haft end den vi snart går ud af. Det er slet ikke for at beklage mig, men for at I også har en bedre forståelse for, hvorfor jeg ikke har været så aktiv de seneste dage. Dagene er simpelhen bare gået ud i et, og jeg har måtte prioritere rigtig mange ting. Som nogle af jer måske ved er jeg i praktik i københavn ved Aller Media, som jeg er utrolig glad for og som jeg er meget taknemmelig for.

I forbindelse med uddannelse skulle jeg i lørdags søge ind inden klokken 12:00. Jeg har søgt 3 forskellige grafiske uddannelser, for at have større chance og flere muligheder. Jeg tog til sjælland i søndags fordi jeg skulle være på arbejde fra mandag til torsdag i denne uge, fordi vi havde en workshop i igår. Mandag morgen får jeg en mail fra den ene uddannelse om at jeg skal aflevere en opgave fredag d. 21 klokken 12:00. Den opgav bestod af 3 forskellige grafiske opgaver som skulle løses og sendes tilbage til dem. Spørg mig ikke om jeg fik travlt, jeg kom først til fyn igår sen eftermiddag, og der har ikke været meget tid i løbet af ugen fordi jeg hver dag først er hjemme min veninde klokken 17, og der er derfor ikke meget tid. Jeg har hele ugen arbejdet, arbejdet og atter arbejdet, fra morgen til jeg gik i seng. Men i går lige efter midnat, det vil sige i nat, kunne jeg ånde lettet op, jeg nåede det trods press, stress og tidsmangel at få lavet de forskellige opgaver der var krav på med fuld tilfredstillelse. Jeg kan ikke gøre mere og så er det bare at krydse finger og håbe på det bedste.

Når nok om det hehe, det var lidt et sidespring, og jeg har nu mere tid igen. 
Da jeg så denne smukke trenchcoat på H&M's hjemmeside og diverse andre steder tænkte jeg bare "wow, må eje" Jeg skyndte mig over i fisketorvet og på strøget for at kigge i alle H&M'er efter arbejde, men den var desvære kun i str. 40-44 alle steder, og den var udsolgt i 34 på deres hjemmeside. øv. Helt tilfældigt kigger jeg om aften, dagen efter på deres hjemmeside igen, og så var den kommet! Jeg skyndte mig at bestille den, og når den ikke kostede mere end 249 kr, synes jeg helt klart den var det værd. Jeg har i så mange år gerne ville have en lys trenchcoat, men jeg har aldrig fundet den rigtigt, men det gjorde jeg nu! Jeg har glædet mig sådan til at modtage den og jeg blev så glad da min mor skrev til mig i tirsdags om at hun, havde hentet pakken, så jeg benyttede lige de sidste solstråler igår, da jeg kom hjem til at tage nogle outfit billeder til Jer. Jeg er virkelig stolt af min søde mor, hun formår virkelig at få de fineste billeder og bliver bedre og bedre. Hun er så sød altid at hjælpe nr jeg har brug for det, og det er jeg så beæret over, så tusind tak.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din besked