3.6.14

skrivebordsbaggrund juni


Heej søde læsere. Jeg beklager meget den lille stilhed der har været de sidste par dage, motivationen og tiden har bare ikke været der, men nu blev det endelig sommer, ud fra kalderen, og det betyder at I skal forkæles med endnu en baggrund, som er inspireret meget ud fra rejser og ferier. Da vi snart nærmer os tiden hvor alle skal ud og opleve verden og da jeg fandt disse billeder gik det op for mig hvor meget jeg egentlig glæder mig til selv at skulle på ferie, bare de varme lune aftner og de smukke omgivelser der er i de sydlanske lande, uuumm. Lige noget helt andet jeg glæder mig som et lille barn til at modtage noget stort med posten som jeg glæder mig meget til at vise Jer, kan I gætte hvad det er? 

Jeg håber I kan lide baggrunden, og det eneste I skal gøre, er bare at trykke på billedet, så kommer I ind på en adresse, hvorefter I skal trykke på billedet, og trykke på "View raw image" Så kommer billedet op i den rigtige størrelse, og så er den klar til at gemme, og anvende. Baggrunden er lavet så den passer til en Macbook, 13 tommer, som har skærmopløsningen 1280 x 800.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din besked