6.6.14

nyt kamera


Heej søde læsere, se hvad min store pakke fra posthuset indholde, et nyt helt fantastisk super lækkert kamerahus. Jeg er så glad for det og jeg glæder mig utrolig meget til at udforske det og lære det bedre at kende. Jeg tog lige nogle testbilleder af Futte, så I kan se kvaliteten. Det har 24,1 megapixel og det kan FILME, så endelig kan jeg glæde Jer med nogle film en gang i mellem. Det er et nikon d7100 og det har det populære AF-system på professionelt niveau med 51 fokuspunkter som Nikons store D800E også har. Jeg har i lang tid gerne ville have et nyt kamerahus, for at løfte min fotografering op på et højere niveau da jeg har haft det andet I allerde 5 år. Det har været det mest lærrige kamera, og alt det jeg kan I dag er takket være det. Så jeg glæder mig meget til at kunne lave endnu flere indlæg til jer nu i bedre kvalitet. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din besked