9.6.14

the sun goes down


photographer: Anna Westermann
Godaften skønne læsere. Her til eftermiddag og aften var jeg sammen med min søde veninde og fantastiske fotograf, som endnu engang har været så behjælpelig at hjælpe med at tage billeder. Jeg er så taknemmelig for hendes hjælp og at hun vil bruge sin tid på det. Jeg blev inviteret over til grillmad her til aften og da jeg kom lavede vi nicecream (smootie-skål) som var utrolig sundt, lækkert og frisk! kunne i være interesseret i en opskrift?. Vejret har virkelig været helt fantastisk idag og derfor besluttede vi at tage billederne her til aften og nyde solens sidste stråler på en flot mark. Jeg elsker virkelig alle de muligheder og de idylliske områder hun bor i, der er altid så smukt landskab og gode fotomuligheder. Jeg håber I kan lide det og I har haft en god dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din besked