12.8.14

best part of mallorca - part I


Heej søde læsere. Så fik jeg endelig redigeret nogle af billederne fra Mallorca. Nej hvor jeg savner det, har I det også sådan, Jer der har været på ferie?. Jeg er ked af de ikke kom op for nogle dage siden, men lange dage i skolen, kender I det? Jeg har valgt at dele det op i 2 omgange fordi ellers kunne jeg lave et indlæg med 20-30 billeder og det er måske lidt voldsomt hehe, så de andre kommer op imorgen. Jeg håber meget I kan lide dem, og I synes det ser lige så hyggeligt ud, som jeg synes, jeg savner virkelig varmen, omgivelserne og de varme trope aften!

2 kommentarer:

  1. Kære Line
    Du er altså bare go' til det med billeder!!!!!
    Knus Emilie

    www.happinessinourstars.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak Emilie. Dine kommentar betyder utrolig meget og motivere mig meget! Tak skal du have :)

      Slet

Tak for din besked