7.8.14

a outfit from mallorca


photographer: Anna Westermann
Heej søde læsere. Så blev det tid til et outfit fra skønne Mallorca, åh hvor jeg savner det sted, naturen, omgivelserne, stranden, spisestederne og I det hele taget bare hele området, har I det også sådan, når I har været på ferie? Vi boede i Cala Ferreca som er den hvideste by på Mallorca, og den er virkelig smuk, jeg kan godt forstå det er en af de smukkeste byer på øen! Der ligger de fineste hoteller placeret oppe på udsigtsområder med udsigt ud til stranden, der både er luksuøse, vedligeholdt og oser af kvalitet. Jeg elsker virkelig det område, og jeg savner allerede meget de aftner hvor der blev spillet livemusik på de hyggelige bare rundt i byen med forskellige temaer, der var bl.a. både Michael Jackson og Abba tema en aften. Min veninde, som var med har været så hjælpsom at tage nogle billeder, hvilken jeg er så taknemmelig for. Det her outfit er fra nogle af de første par dage, hvor jeg endelig kunne få brugt min fine playsuit om aften. Jeg håber I kan lide billederne og I har lyst til at se flere billeder der fra, fordi bare vent, det kommer de næste par dage, hehe.

4 kommentarer:

  1. Kære Line
    SÅ fine billeder!
    Knus Emilie

    www.happinessinourstars.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er det et fint outfit! Super flotte billeder!

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    SvarSlet

Tak for din besked