3.9.14

skrivebordsbaggrund - september

baggrund_lille
Heej søde læsere, så blev det september hvilket betyder en ny baggrund for måneden, og denne gang har jeg lade mig inspirere af de smukke efterårsbilleder, med bål, den smukke natur og hyggelige striks, selvom vejret er helt fantastisk nu og vi får en varm september så går vi snart en køligere tid i møde, men en utrolig smuk årstid, det er personligt min ynglingsårstid i naturen, jeg elsker alle de farver bladene har, de lidt køligere dage men, hvor solen står på himlen og giver et smukt syn over naturen, skovene og markerne. Hvilken årstid er din favorit?

Jeg håber I kan lide baggrunden, og det eneste I skal gøre, er bare at trykke på billedet, så kommer I ind på en adresse, hvorefter I skal trykke på billedet, og trykke på "View raw image" Så kommer billedet op i den rigtige størrelse, og så er den klar til at gemme, og anvende. Baggrunden er lavet så den passer til en Macbook, 13 tommer, som har skærmopløsningen 1280 x 800.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din besked